43. RECENZJA - nawilżacz powietrza


Czy Wy wiecie, co to jest? :D
To jest cudowne urządzenie o nazwie NAWILŻACZ POWIETRZA. 
Owa zabaweczka służy, jak sama nazwa wskazuje, do nawilżania powietrza w mieszkaniu/pokoju/samochodzie/w pracy, szczególnie przydatny gadżet zimą, gdy grzejniki wysuszają w pomieszczeniach powietrze i latem, gdy po prostu jest bardzo gorąco, lub wspomagająco przy alergiach. Może też służyć do aromaterapii - są różne olejki eteryczne pomagające leczniczo przy katarze, kaszlu, a także uspokajające, wyciszające, albo pobudzające, a także może służyć po prostu jako odświeżacz powietrza. W urządzeniu mieści się 230 ml wody, ale lepiej lać mniej, bo może się przelewać i na te około 200 ml wody należy dawać 2 kropelki olejków. Jeśli wlejecie 200 ml wody, urządzenie powinno Wam działać przez około 3 dni pracy ciągłej. Nawilżacz może wytwarzać parę pracą ciągłą, lub przerywaną. Jest on podświetlany - można ustawić, by kolor był cały czas taki sam, lub żeby się cały czas zmieniał.
Ogółem urządzonko polecam bardzo mocno, na pewno Wasz organizm Wam podziękuje, jak nie będziecie siedzieć w suchych pomieszczeniach. Na AliExpressie ową zabawkę nabędziecie za około 40 zł. <3




6 komentarzy:

Marta Wiśniewska pisze...

.

Dorota Zawadzka pisze...

Ja również jestem wielką zwolenniczką nawilżaczy powietrza https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza gdyż przede wszystkim od razu lepiej mi się oddycha. Już nie będę wspominała, że podczas snu również lepiej się odpoczywa. Jak dla mnie teraz nie wyobrażam sobie, żeby u mnie w domu nie było nawilżacza powietrza.

Marta Wiśniewska pisze...

W sumie nawilżacze powietrza są na pewno dobrym rozwiązaniem jeśli jest ono zbyt suche. Mimo wszystko ja mam jeszcze pod ręką neutralizatory zapachów https://neutralizatoryzapachu.pl/ gdyż moim zdaniem jest on niezbędny gdy jakaś nieprzyjemna woń nas będzie zaskakiwać.

Natalia Zimniewicz pisze...

W sumie nawilżacze powietrza na pewno są dobrym rozwiązaniem jeżeli u nas we wnętrzu mamy zbyt suche powietrze. Ja jeszcze postawiłam na oczyszczacz powietrza https://zdrovi.pl/kategoria/oczyszczacze-powietrza/ aby wszyscy domownicy oddychali zdrowym powietrzem.

ZuzUla pisze...

Ja też podjadam podobny odświeżacz. Dokładnie to https://loveair.pl/oczyszczacz/sharp-ua-hg60e-l to bardzo wydajny oczyszczacz powietrza z funkcją nawilżania, który wyróżnia się eleganckim wykończeniem. Polecam sprawdza się w moim domu.

Wojciech Roszkowski pisze...

To prawda takie urządzenia są bardzo ważne i ja jeszcze chcę dodać, że również dobrze jest wiedzieć gdzie najlepiej zamówić oczyszczacze powietrza. Moim zdaniem bardzo dobrym rozwiązaniem jest zaglądanie do sklepu https://ogrodolandia.pl/oczyszczacze-powietrza gdyż tam takie rzeczy na pewno mają.