21. RECENZJA- sukienka z chokerem


Pewnie nie jedna z Was szukała na Aliexpress sukienki, która będzie się nadawała do założenia w zimie do czarnych rajstop. Pewnie nie jeden z Panów wolałby zobaczyć swoją drugą połówkę w kobiecej, czerwonej sukience, niż w zwykłych dresach lub rozwleczonych dżinsach.
 Pewnie nie raz sobie mówiliście, że nie nie, nie kupię sukienki, bo po sklepach to 60-100 zl taka przyjemność. 


Dziś przychodzę do Was z moją nową miłością, którą zaraziłam koleżanki, czyli czerwona sukienka za 5,99$. Jak tylko zobaczyłam ją na aukcji wiedziałam, że muszę zaryzykować. No i dobra, wzięłam. Normalnie noszę S/M, więc jak to w chińskiej rozmiarówce bywa- tutaj wzięłam L. Moja optymistyczna przyjaciółka nosząc M/L kupiła L, ale czarne.
No i Wam powiem, że wygrała. 




W sukience jestem po prostu zakochana. Ma gruby materiał, nie prześwituje, nie poci się, nie obciera. Na zdjęciach widzicie sukienkę po  praniu bez użycia żelazka. Żyleta nie jest, ale nie jest też na tyle zmięta, bym poszła i ją uprasowała.

 Długość jak dla mnie sukienka ma idealną. Nie jest długa, ale nie boję się też w niej wyjść z domu. Co ważne- nie podwiewa się i nie podnosi. :) Moja nie jest dopasowana, bo wzięłam za luźny rozmiar. Przeżywałam to dobre 24 godziny, aż wróciłam z uczelni, gdzie poszlam w sukience. Nigdy nie usłyszałam tyle komplementów co w tym dniu, gdy w niej poszłam. Wróciłam do domu zła, że zamówiłam tylko jedną, po czym kupiłam jeszcze czarną  i musztardową sukienkę w identycznym rozmiarze, bo w sumie to po co mi dopasowana, skoro ta jest wygodna. 


Choker też jest spoko, bo nie jest pod samą szyję i nas nie dusi.
Generalnie mocno Wam ją polecam, fajny materiał w niskiej cenie :)
Jedyny minus- farbuje w praniu, także uważajcie na to :)

CENA: 5,99$
LINK: KLIKNIJ TUTAJ




Brak komentarzy: