7. RECENZJA - niebieskie frezy karbidowe do ściągania hybrydy i żelu


Jako, że nie miałam do czynienia jeszcze z takimi frezami, to moja recenzja będzie pod kątem laika paznokciowego. Na początku praca frezami wydawała mi się kosmicznie trudna, bałam się, że zedrę sobie nimi paznokcie do mięsa, pracowałam nimi na najniższych obrotach, ale moje obawy były zupełnie bezpodstawne.
Praca nimi to sama przyjemność, pięknie spiłowuje hybrydę do bazy, na gładko, nie grzeje paznokci, mogę je szczerze polecić z ręką na sercu osobom początkującym jak i doświadczonym.


Frezy dostaniecie tutaj:


LINK - TUTAJ KLIKNIJz naszym grupowym hasłem zapłacicie za nie 27$ (za 5 szt. - 94 zł), na pojedyncze sztuki mamy 6% zniżki.
Instrukcja obsługi jak korzystać ze zniżek grupowych:
1. Wybierz interesujące Cię rzeczy.
2. Wrzuć rzeczy do koszyka.
3. Złóż zamówienie, ale nie opłacaj go - klikamy kup teraz, przechodzimy do innych metod płatności, a następnie wychodzimy do strony głównej aliexpress - wtedy mamy nieopłacone zamówienie.
4. Piszemy do majfrenda wiadomość (w zamówieniach przy zamówieniu naszym jest coś takiego, jak kontakt ze sprzedawcą) o treści - CEBULANDIA. 
5. Sprzedawca zmieni wartość o taką, jaka będzie ustalona. 
6. Możesz dokonać płatności - klikamy zapłać teraz i płacimy jak nam wygodnie.

Brak komentarzy: