63. RECENZJA - baza i top od Azure



Bardzo fajne produkty, butelki są wielkie i zdecydowanie warte tych 2,39$
Ale zacznę od topu: 
Top jest dość gęsty i dość fajnie się nim pracuje, ale nie jest idealny. Z lakierami azure współpracuje bardzo dobrze (a są one no wipe), natomiast z tymi z warstwą dyspersyjną nie bardzo i przed nałożeniem go trzeba je przemywać. Sam top się pięknie poziomuje, nie spływa, pięknie się błyszczy, jest no wipe, końcówki się nie ścierają, ogółem cud miód i orzeszki, oprócz tej jednej małej wady wyżej wymienionej. 
Moja ocena owego topu to mocne 9/10, punkt ujmuję za to, że trzeba kolory przecierać, ale nie jest to jakieś uciążliwe.

To teraz czas na bazę:
Baza jest jedną z najlepszych, z jakimi miałam styczność. Zachowuje się jak baza neonail hard base, ale nie wywołuje u mnie silnych reakcji alergicznych, jak było w przypadku neonailu. Nie jest zbyt gęsta, ale nie zalewa skórek. Jak się ją zastosuje, to nie ma bata, by się paznokcie odkleiły. Trzyma tak mocno, że nawet aceton jej nie ruszy (a że używam frezarki, to nawet lepiej). 
Moja ocena tejże bazy to mocne 10/10 

Link do produktów: http://ali.pub/2yblzh





Brak komentarzy: